aktivasyon

1. Aktivasyon işlemlerinin yapamyorum.

Aktivasyon işlemi yapılamıyorsa alınan hata koduna göre (4.) maddedeki işlemler yapılır.

2. Uygulama yükleyemiyorum.

 INFOLINE MDM tabletler için;
  •  Uygulama Kara listede olabilir. (öğretmen tabletleri için)
  • Uygulama Beyaz listede olmayabilir. (öğrenci tabletler için)
  •  VSınıf gibi bütün tabletlere otomatik olarak gönderilen uygulama yüklenmiyorsa;
    • Tablet MDM son sürümünde olduğu kontrol edilir. (Etab4 için MDM 91.0 – Etab5 için MDM 93.3)
    • “Sistem Kütüphanesi” nden uygulama kullanıcı tarafından yüklenebilir.

 Yukarıdaki adımlar izlenmesine rağmen çözüm bulamadıysanız 444 7 555 i arayınız.

 

3. Güncelleme işlemlerini yapamıyorum.

Orijinal yazılım özelliğini koruyan tabletler, normal koşullar altında gönderilen güncellemeleri alırlar.
Tablet güncelleme almıyor ise;
 Tabletten MDM kaldırılmış olabilir. (Orijinal ROM yüklenmeli)
 Tablet rootlanmış olabilir. (Orijinal ROM yüklenmeli)
 Tablete farklı bir ROM yüklenmiş olabilir. (Orijinal ROM yüklenmeli)
 Uzun süre kapalı kalmış ETAB4 tabletler, sertifikadan dolayı internete bağlanamadığı için olabilir. (MDM 91.0 sürümün olduğu ROM yüklenmeli)
 Tablet internete bağlanmıyor.
• Orijinal ROM olup olmadığı kontrol edilmeli.
• Bağlanılan kablosuz ağda internet olup olmadığı kontrol edilmeli. Tablet dışında başka bir cihaz aynı ağdan internete çıkabiliyor mu?
• Kurumsal Cihaz Yöneticisinden, kablosuz ağa “Unut” deyip daha sonra tekrar şifre girilerek “Bağlan” yapılmalı.
• Tablet kapatılıp açılmalı.
• Yedekler alınıp, tablet fabrika ayarlarına döndürülmeli.
• Tabletin donanımsal olarak “wifi adaptörü” arızalı olabilir. (arıza kaydı açılıp servise gönderilmeli)
 Yukarıdaki adımlar izlenmesine rağmen çözüm bulamadıysanız
444 7 555 i arayınız.
 

4. Tabletim hata kodu veriyor. Bunun anlamı nedir?Nasıl çözebilirim?

4.1. EBA.002 – TC kimlik numarası hatalı

TC Kimlik numarası kontrol edilmeli. 11 haneli ve gerçek bir TC
numarası olmalı.

4.2. EBA.006 – İşlem hatalı

EBA veri tabanı kontrol edilmeli.

4.3. EBA.012 – Web servisten yanıt gelmiyor.

Aktivasyon için yapılan web servis çalışmıyor.

4.4. EBA.013 – Şifre ve TC kimlik numarası uyumsuz.

EBA (Aktivasyon) şifresi hatalı olabilir. Şifrede, Türkçe karakter
olduğundan kaynaklanabilir. Herhangi bir tarayıcıdan,
http://giris.eba.gov.tr/EBA_GIRIS/ adresinde girilerek, şifrenin doğru
olup olmadığı teyit edilebilir.

4.5. EBA.017 – TC kimlik numarası ve/ya seri numarası daha önce kayıtlı.

 Aktivasyon yapılmaya çalışılan tablet üzerinde, başka bir kişinin aktivasyonu varsa.
 Aktivasyon yapılmaya çalışılan kişi üzerinde başka bir tablet aktivasyonu varsa.
 Orijinal MDM dışında diğer MDM yüklenmiş olabilir.

4.6. EBA.021 – Tablet kullanıcı adı-şifresini 5 defadan fazla hatalı girdiniz.

Aktivasyon yapılırken TC numaraya ait şifre 5 defadan fazla hatalı
girildiyse. (1 saat beklenip, tekrar doğru şifre ile aktivasyon yapılabilir.)

Yukarıdaki adımlar izlenmesine rağmen çözüm bulamadıysanız 444 7 555 Fatih Projesi Çağrı Merkezini arayınız.